30 Nisan 2014 Çarşamba

Aspire drinkthin'le kilolara ELVEDA!

Yaklaşık 2 haftadır çok yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Aspire Drinkthin'le tanıştım..

Arkadaşım 1 şişeyle beraber 200 kalori gidiyor diyince kendimi içeceği içerken buldum..

Ve bunu sizlerle paylaşmak için biraz bekledim kimseyi boşu boşuna heveslendirmeyelim dimi ;))


Gratis mağazalarında tanesi 3,90 tl ye bulabilirsiniz bu içeceği.
benim canım tatlı isteği zaman bu içeceği içiyorum ve çok iyi geliyor.
ayrıca yemeklerin yanıda da gazlı bir içecek olduğu için çok güzel gidiyor tavsiyemdir ;)

 


EN önemlisinde metabolizmayı hızlandırıyor Çünü içinde bol kafein var..
tadını ilk başta garipsenizse sonradan alışkanlık yapıor demedi demeyin :,) 
 -------------------------------------------------


Aspire Hakkında
Aspire 2010 yılında İngiltere’de satışa sunulan ilk kalori yaktırıcı hafif gazlı günlük içecektir. Alanında lider Leeds Metropolitan Üniversitesi Laboratuvar’ı tarafından test edilerek kutu başına ortalama 200 kaloriye kadar yaktırabileceği kanıtlanmıştır.
Aspire’ın içeriğindeki bulunan guarana özü, yeşil çay özütü ve l-carnitine birlikte çalışarak, vücut metabolizmasını uyarır ve kalori yakımını destekler. Sağlıklı bir yaşam biçiminin parçası olarak tüketildiğinde Aspire kilo verme hedefine ulaşmada yardımcı olur.

Not: Aspire, İngiltere’de düzenlenen ve global çapta üne sahip olan Beverage Innovation Awards 2012’de fonksiyonel içecek ödülü almış.

Tüm testleri web sitesinden inceleyebiliyorsunuz.



ayrıntı ve sipariş için : http://www.aspire.com.tr/




YORUMLARINIZI VE SORUNUZ VARSA BEKLİYORUM :))
takipte kalın xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder